beques22

Benvolgudes famílies,

En relació a les convocatòries d’ajuts per al curs 2022-2023, en les dues modalitats, s’inicia  demà divendres 29 d’abril fins  divendres 27 de maig

• Ajuts de menjador escolar del Consell Comarcal del Vallès Occidental
  • Bequesper a l’adquisició de llibres de text i material escolar

Per tal de facilitar la gestió a les famílies, s’unifica el calendari de les dues convocatòries, la documentació es presenta una sola vegada i enguany també es podrà fer telemàticament de forma prioritària, i presencialment amb cita prèvia per a les persones amb dificultats per fer-ho telemàticament.

Us adjuntem la informació següent:

1. La guia del procediment comú d’ambdós ajuts.
  2. El procediment per a demanar cita prèvia (amb els centres de referència per a cada centre educatiu i link a tràmit).
  3. El tutorial facilitador per a les famílies per fer el  tràmit telemàtic (nou!).
  4. La guia amb tota la informació sintetitzada per a sol·licitar els ajuts, amb link a seu electrònica.
  5. El manual per poder obtenir el certificat digital (idCAT Mòbil).

Esperem que la informació us sigui d’utilitat.

Rebeu una cordial salutació

Escolàpies Sabadell