Els nostres

Serveis

Administració

i Secretaria

Aquests són els horaris i les persones que estant a la vostra disposició en administració i secretaria.

ADMINISTRACIÓ i SECRETARIA
Sra. Rocío Viol
Dilluns a divendres: 09:00 – 13:00 / 15:00 – 17:00 hores
administracio@escolapiessabadell.org

Espai

Migdia

Cuina pròpia i atenció com a casa.

L’espai del migdia, és un espai educatiu on els nostres alumnes segueixen un procés d’aprenentatge constant, potenciant una alimentació adequada i variada així com també una dimensió social i lúdica amb activitats dirigides per monitors i joc lliure en la franja de 13 a 15 hores.

Disposem de cuina pròpia i elaborem menús de cuina mediterrània amb productes de temporada i adaptats a qualsevol necessitat dietètica. Aquests menús están supervisats per una dietista i se segueixen criteris d’una cuina saludable.

Consulta el menú del mes aqui.

Servei d’acollida

i canguratges

L’horari dels alumnes d’Educació Infantil i Primària és de 9h a 13h i de 15 a 17h.

Disposem d’un Servei d’acollida matinal des de les 8h per a casos puntuals o per a qui ho requereixi de forma habitual.

extraescolars

• Robòtica
  • Zumba
  • Cuina