Escolàpies Sabadell portes obertes virtuals

Portes obertes

Tot l’any

Coneix la nostra escola en el seu dia a dia plena de vida.

Us plantegem el nou format de portes obertes adaptat a la situació actual: totalment segures, respectant les mesures sanitàries però mantenint el caràcter càlid, familiar i proper que ens defineix.

T’esperem!

Visita personalitzada

Contacta amb l’escola

som?

T’explicarem el nostre projecte Descobert@ fonamentat en una visió innovadora de l’aprenentatge basada en projectes, treball cooperatiu i noves tecnologies desenvolupades mitjançant:

• LABs
  • BITs
  • EMAT / OnMat
  • Science Bits
  • AMCO

En aquestes visites

descobriràs…

etapes educatives escolàpies sabadell

Etapes Educatives

Educació Infantil, Primària i Secundària són les tres etapes que formen la nostra escola.

Vols conèixer més sobre les nostres etapes educatives? Fes click aquí:

Escolàpies sabadell professorat

Professorat

Coneixeràs al professorat que forma l’escola i que acompanyarà al vostre fill o filla en cada etapa.

metodologia escolàpies sabadell

Metodologia

T’explicarem la metodologia del nostre pla pedagògic innovador basat en projectes i treball cooperatiu.

• LABs
  • BITs
  • EMAT /ONMAT
  • Science Bits
  • AMCO
e d'escolapies

L’Escola

Coneixeràs l’essència i carisme de la nostra escola a tots els nivells.

Una escola petita i familiar que acompanya als nostres alumnes en el seu creixement personal i acadèmic conjuntament amb la implicació de les famílies.

d’interès

• En el decàleg trobaràs tota la nostra oferta educativa i projecte pedagògic.

Dates de preinscripció

del curs 2021-2022

A concretar.

Per a qualsevol consulta sobre el procés d’admissions poden escriure un correu a info@escolapiessabadell.org o trucar al 937255348 o al 636510581.

amb nosaltres

Si tens qualsevol dubte sobre les nostres portes obertes virtuals també pots contactar amb nosaltres trucant al 937 255 348 o 636 510 581 de dilluns a divendres de 9:00 a 18:00 h o mitjançant el següent formulari i de seguida ens posarem en contacte.

Col·legi Escolàpies Sabadell

C/ Sant Josep, 21