Arriba la castanyada! Festa ja tradicional a l’escola. Aquest any estem contents de poder tornar-la a celebrar obrint les portes a les famílies!
Així doncs, us esperem el divendres 28 d’octubre a les 16h (entrada pel c/Creueta) per compartir amb vosaltres aquesta festa. Podreu gaudir de les cançons o danses que han preparat els vostres fills i filles…i hi haurà sorpreses…vindrà “la Castanyera”?
Com a novetat, aquella tarda tots els alumnes que vulguin poden venir vestits de Castanyers o Castanyeres. (un mocador, una faldilla, un davantal…). Amb tots ells farem una foto de família!
Us recordem que, aquests dies, hem organitzat un concurs de fotografia i un altre de treballs amb fruits de la tardor, dels quals ja heu rebut la informació. Us animem a participar-hi i us fem saber que el lliurament dels premis serà la mateixa tarda de la Castanyada.

DATES A TENIR EN COMPTE…
– Del 17 al 21 d’octubre entrega fotografies pel III CONCURS DE FOTOGRAFIA
– Dia 25 d’octubre a les 9h del matí entrega de treballs pel III CONCURS DE TREBALLS AMB FRUITS DE TARDOR.
– Dia 28 d’octubre a les 16h (c/Creueta) FESTA DE LA CASTANYADA oberta a famílies.

MOLTES GRÀCIES PER LA VOSTRA PARTICIPACIÓ!

Descarrega les bases dels concursos: