A Fundació Escolàpies ens estem implicant en dur a terme les directrius que emanen de l’Agenda 2030.
En el marc del nostre PROJECTE VOL (Viure és Obrir Limits), està desplegant un ambiciós projecte de sostenibilitat per a totes les seves escoles (Figueres, El Masnou, Igualada, Olesa, Sabadell, Sant Martí, Llúria, València, Gandia i Palma de Mallorca).
Entre moltes altres qüestions, hem establert l’objectiu que tots els edificis de les nostres escoles, siguin edificis de consum energètic gairebé nul.
Com a primera actuació, després de dur a terme una auditoria energètica de tots els edificis, hem començat instal·lant Plaques Solars als nostres centres.
Així doncs, comencem a  reduir substancialment el consum energètic.
Volem agrair-vos la confiança per triar un de les nostres escoles i l’esforç que curs rere curs realitzeu per donar sostenibilitat als mateixos.

La sostenibilitat del nostre Planeta i el futur de la nostra joventut és responsabilitat de tota la societat.

Gràcies per acompanyar-nos en aquest meravellós projecte.

Atentament,

Desi Moreno