Escolàpies Sabadell portes obertes virtuals

Portes obertes

2021-2022

Coneix la nostra escola en el seu dia a dia plena de vida.

Us plantegem el nou format de portes obertes adaptat a la situació actual: totalment segures, respectant les mesures sanitàries però mantenint el caràcter càlid, familiar i proper que ens defineix.

Que res ens freni!

Portes Obertes Virtuals

Visita personalitzada

Contacta amb l’escola

Portes Obertes

Virtuals

Les Portes Obertes Virtuals es duran a terme mitjançant un webinar organitzat per etapes educatives.

T’explicarem el nostre projecte Descobert@ fonamentat en una visió innovadora de l’aprenentatge basada en projectes, treball cooperatiu i noves tecnologies desenvolupades mitjançant:

• LABs
  • BITs
  • EMAT / OnMat
  • Science Bits
  • Godly Play
  • AMCO

Educació Infantil

Dies 3 i 9 de març

Educació Primària

Dia 10 de març

Educació Secundària Obligatòria

Dia 11 de març

Hora 19.30h

Fes clic aquí, omple el següent formulari per reservar la plaça al webinar de la teva etapa educativa d’interès. T’enviarem l’enllaç al correu abans de l’inici del webinar.

l’Escola

Per tal de poder visitar l’escola us presentem les següents opcions per a que puguis escollir el que més s’adapti a tu. Aquestes es duran a terme tot seguint les mesures sanitàries establertes pel Departament d’Educació i Sanitat.

Opció 1

Visites d’atenció personalitzada de dilluns a divendres a partir de les 17.30h.

Es mantindran les mesures sanitàries que ens pauta el Departament d’Educació i Sanitat.

Opció 2

Dissabte 20 de febrer i diumenge 7 de març.

Hora: 11h-13h

• 11h Educació Infantil
  • 11.30h Educació Primària
  • 12h Educació Secundària Obligatòria (ESO)

Es farà un recorregut per l’escola on visitarem els diferents espais dividits en grups per etapes educatives amb un màxim de 10 persones.

Es faran explicacions de 20′ i temps per preguntes.

Fes clic aquí, omple el següent formulari i ens posarem en contacte amb tu per concertar la visita que s’ajusti a tu i reservar-te la plaça.

En aquestes sessions

descobriràs…

escolàpies sabadell etapes educatives

Etapes Educatives

Educació Infantil, Primària i Secundària són les tres etapes que formen la nostra escola.

Vols conèixer més sobre les nostres etapes educatives? Fes click aquí:

Escolàpies sabadell professorat

Professorat

Coneixeràs al professorat que forma l’escola i que acompanyarà al vostre fill o filla en cada etapa.

Escolàpies Sabadell Infantil LABs metodologia

Metodologia

T’explicarem la metodologia del nostre pla pedagògic innovador basat en projectes i treball cooperatiu.

• LABs
  • BITs
  • EMAT /ONMAT

• Science Bits

• Godly Play

• AMCO

Escolàpies sabadell

L’Escola

Coneixeras l’essència i carisme de la nostra escola a tots els nivells.

Una escola petita i familiar que acompanya als nostres alumnes en el seu creixement personal i acadèmic conjuntament amb la implicació de les famílies.

d’interès

• En el decàleg trobaras tota la nostra oferta educativa i projecte pedagògic.

Dates de preinscripció

del curs 2021-2022

• Segon cicle d’Educació Infantil (P3, P4 i P5): del 15 al 24 de març del 2021
  • Educació Primària: del 15 al 24 de març del 2021
  • Educació Secundària Obligatòria (ESO): del 17 al 24 de març del 2021

A la nostra pàgina “Admissions” trobaràs tota la documentació necessària per dur a terme la teva matriculació i un vídeo explicatiu del procés.

Per a qualsevol consulta sobre el procés d’admissions poden escriure un correu a info@escolapiessabadell.org o trucar al 937 255 348 o al 636 510 581.

amb nosaltres

Si tens qualsevol dubte sobre les nostres portes obertes virtuals també pots contactar amb nosaltres trucant al 937 255 348 o 636 510 581 de dilluns a divendres de 9:00 a 18:00 h o mitjançant el següent formulari i de seguida ens posarem en contacte.

Col·legi Escolàpies Sabadell

C/ Sant Josep, 21